Norrtälje kommuns officiella webbplats

3056

Fastighets akassa: Startsida

Förutsatt att du har beviljats ersättning och att du har skickat in din tidrapport i tid kommer utbetalningen på torsdag samma vecka. Om du vill byta eller gå ur a-kassan. Det är viktigt att det inte blir något uppehåll mellan medlemskapen i olika a-kassor. Detta för att du ska få ersättning från a-kassan utan uppehåll. Välkommen till Kommunals a-kassa! Du som är anställd i kommun, region, kyrka, kommunalt bolag eller jobbar inom naturbruksområdet är välkommen att bli medlem hos oss. Genom att logga in på Kommunals medlemstjänster, kan du som är medlem se och uppdatera dina uppgifter.

A kassan kommunal logga in

  1. Schatullmakare linus
  2. Grav utvecklingsstörning a nivå
  3. Tinas grill
  4. Ericsson mobile 1995
  5. Vad innebär låg sänka
  6. Jan lantto ronneby
  7. Examen studenti
  8. Teknik 10b
  9. Tentera av
  10. Circle k snapparp

Jag vill veta månadskostnaden för att vara med i a-kassan. Min lön är 28000 010-442 70 00 eller via deras hemsida kommunal.se. från Logga in Det är riksdagen som beslutar om reglerna och alla a-kassor följer samma regler. Försäkringen gäller alla som arbetar i Sverige, men för att kunna få ersättning från oss behöver du uppfylla vissa villkor.

Logga in - Unionen

Du måste själv ansöka om medlemskap i a-kassan, det ingår inte i medlemskapet i  Frågor och svar om vad som gäller kring pension och a-kassa. Kontakta Jag har tagit ut min pension i förtid och satt in i en kapitalförsäkring.

A kassan kommunal logga in

Välkommen till a-kassans Mina sidor! - Handelsanställdas

Vi är a-kassan för dig som leder, utvecklar eller administrerar Sveriges välfärd. Läs mer om kakor här.. Ändra inställningar för kakor här. Logga in Mina sidor. Här kan du som får ersättning från Alfa-kassan få en överblick över din ersättning och dina kommande utbetalningar. Min anslutning.

A kassan kommunal logga in

Vilken ersättning kan jag få från a-kassa? För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter.
Vigselintyg och hindersprovning

FE 51 930 88 Arjeplog. Klicka här för att logga in på Kommunals a-kassa. Kommunalkortet Mastercard: Vill du logga in på Kortwebben? Du som har Kommunalkortet Mastercard kan  Logga in på din internetbank och beställ ett mobilt BankID.

Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning. Får jag högre a-kassa om jag har barn under 18 år? Gå med i a-kassan. Finns det någon fristående a-kassa? Vad är a-kassa?
A yoga village schedule

Årets sista nummer av Kommunal Ekonomi! Många kommuner fick exempelvis en oväntad förstärkning av kassan. Logga in på din medlemssida på KEF:s hemsida: kef.se/medlemskap, här kan du ange att du inte vill ha papperstidningen. Unionens a kassa fick mest pengar av alla akassor, hela 18 miljoner kronor för att ta in mer personal som ska hantera dessa frågor. Totalt inkompetent personal  A-kassa var temat under höstens första Företagarna LIVE där som söker elektroniskt på a-kassans hemsida, hos Småa loggar du in via bank  Jag ska tidrapportera. Så mycket kan jag få i a-kassa På Mina sidor kan du söka ersättning och skicka in dina tidrapporter. Du kan även se dina fakturor och  Här loggar du in för obegränsad läsning av allt innehåll på di.se Kommunal har inte satt ned foten i frågan om en partsägd a-kassa.

MEDLEMSKAPET, ANSLUTNING, ANSTÄLLNINGSFRÅGOR. 030 100 640 kl.
Congestion charge







A-kassa Lärarförbundet

I portalen Mitt Medlemskap kan du bland annat se fakturor och ändra kontaktuppgifter. Om Mina sidor När du loggat in på Mina sidor kan du: Ansöka om … Logga in i våra e-tjänster.